محل تبلیغات شما
عبارت بازاریابی شبکه‌ای اولین بار در سال ۱۹۸۲ از طریق کتاب مگاترندز (Megatrends) نوشته جان نسبیت (John Nesbit) همه‌گیر شد. در آنجا نویسنده پیش‌بینی می‌کند همان‌گونه که دنیای ما به‌طور روزافزونی تکنولوژیک می‌شود، مصرف‌کنندگان بیشتری برای تصمیم‌گیری به ارتباطات شخصی‌شان وابسته می‌شوند. هر فردی به دلیل انباشت بیش‌ازحد اطلاعات بازاریابی پیرامونش، مجبور است هرروز اطلاعات بیشتری را برای استفاده، فیلتر کند.

سه موج از الوین تافلر

درباره گروه صنعتی پلیمر بوشهر

جلبک اسپیرولینا در PISC

بازاریابی ,اطلاعات ,بیشتری ,شبکه‌ای ,شخصی‌شان ,وابسته ,بازاریابی شبکه‌ای ,می‌شوند هر ,وابسته می‌شوند ,هر فردی ,به دلیل

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فناوری اطلاعات و ارتباطات تانیان